23.10.2025 14:45
Що робити споживачу житлово-комунальних послуг, якщо у платіжках з’явилася необґрунтована заборгованість?

Про це розʼяснив Омбудсман України Дмитро Лубінець.
До Уповноваженого регулярно звертаються громадяни, які отримують рахунки з неправильними показниками лічильників або необґрунтованими боргами. Лише за січень-вересень 2025 року до Офісу Омбудсмана надійшло 1214 звернень про порушення прав споживачів житлово-комунальних послуг.
«Далі — покроковий алгоритм захисту ваших прав та що робити, якщо у рахунках з’явилася необґрунтована заборгованість», — підкреслив Дмитро Лубінець.
Поділитись
Дізнайтеся також
23/10/2025
Як оформити пенсію онлайн
Усі новини