Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Скадовська територіальна громада

23.10.2025 14:45

Що робити споживачу житлово-комунальних послуг, якщо у платіжках з’явилася необґрунтована заборгованість?

cb70190a-9bb9-43fb-bcb8-a561bf391f49.jpg

Про це розʼяснив Омбудсман України Дмитро Лубінець.

До Уповноваженого регулярно звертаються громадяни, які отримують рахунки з неправильними показниками лічильників або необґрунтованими боргами. Лише за січень-вересень 2025 року до Офісу Омбудсмана надійшло 1214 звернень про порушення прав споживачів житлово-комунальних послуг.

«Далі — покроковий алгоритм захисту ваших прав та що робити, якщо у рахунках з’явилася необґрунтована заборгованість», — підкреслив Дмитро Лубінець.

Офіс Омбудсмана України