04.04.2025 08:05
Чому українці обирають сервіси в ЦНАПах — результати дослідження

Взаємодія людини з державою має бути зручною як онлайн, так й офлайн. Провели опитування серед відвідувачів ЦНАПів разом з Програма EGAP, щоб проаналізувати, чому українці обирають офлайн-сервіси та з якими проблемами стикаються в онлайні.
Серед ключових результатів:
- 80+% українців знають про існування електронних послуг, але йдуть до ЦНАПів.
- 60% українців звертаються до ЦНАПів, щоб отримати паперовий документ
- 30+% думають, що оформлювати послуги онлайн складніше, ніж офлайн
- Найчастіше українці обирають ЦНАПи через привітність персоналу, відсутність корупційних проявів та звичку оформлювати все офлайн
Детальніше про результати — у каруселі.
Понад половина опитаних хочуть дізнаватися більше про можливості оформлення послуг онлайн. Ми продовжимо розвивати цифрову грамотність українців, запускати нові зручні сервіси в Дії та розказувати про них людям, щоб усі користувалися перевагами держави в смартфоні.
Повний текст дослідження читайте за посиланням — https://curly.click/r/171d
Соціологічне дослідження виконала Дослідницька агенція Fama за сприяння Програми EGAP, що реалізується Фонд Східна Європа за підтримки Швейцарії, на замовлення Міністерство цифрової трансформації України.Міністерство цифрової трансформації України
Поділитись
Дізнайтеся також
Усі новини