04.04.2025 08:05
Чому українці обирають сервіси в ЦНАПах — результати дослідження

Взаємодія людини з державою має бути зручною як онлайн, так й офлайн. Провели опитування серед відвідувачів ЦНАПів разом з Програма EGAP, щоб проаналізувати, чому українці обирають офлайн-сервіси та з якими проблемами стикаються в онлайні.
Серед ключових результатів:
- 80+% українців знають про існування електронних послуг, але йдуть до ЦНАПів.
- 60% українців звертаються до ЦНАПів, щоб отримати паперовий документ
- 30+% думають, що оформлювати послуги онлайн складніше, ніж офлайн
- Найчастіше українці обирають ЦНАПи через привітність персоналу, відсутність корупційних проявів та звичку оформлювати все офлайн
Детальніше про результати — у каруселі.
Понад половина опитаних хочуть дізнаватися більше про можливості оформлення послуг онлайн. Ми продовжимо розвивати цифрову грамотність українців, запускати нові зручні сервіси в Дії та розказувати про них людям, щоб усі користувалися перевагами держави в смартфоні.
Повний текст дослідження читайте за посиланням — https://curly.click/r/171d
Соціологічне дослідження виконала Дослідницька агенція Fama за сприяння Програми EGAP, що реалізується Фонд Східна Європа за підтримки Швейцарії, на замовлення Міністерство цифрової трансформації України.Міністерство цифрової трансформації України