Інформує Пенсійний фонд України
11.02.2026 | 18:25
Для визначених категорій громадян пільги на оплату житлово-комунальних послуг надаються за умови, що середньомісячний сукупний дохід сім’ї пільговика в розрахунку на одну особу за останні шість місяців не перевищує встановленого рівня доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу (у 2026 році – 4 660 грн).
Під час обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї пільговика для надання пільг на житлово-комунальні послуги із січня Пенсійний фонд України враховує, зокрема, інформацію Державної податкової служби України про доходи пільговика та членів його сім’ї за III та IV квартали попереднього року.
Податкові звіти за IV квартал 2025 року страхувальники мають подати до ДПСУ відповідно до встановленого порядку до 9 лютого 2026 року.
Після отримання даних про доходи право на пільги з оплати житлово-комунальних послуг у 2026 році для осіб, які отримували їх у 2025 році з урахуванням доходу, буде визначено Пенсійним фондом України автоматично. Додатково звертатися до органів Фонду не потрібно, за винятком випадків, коли в пільговика відбулися зміни у складі сім’ї, місці проживання або переліку послуг, на які призначено пільги.
Важливо!
Якщо середньомісячний сукупний дохід сім’ї пільговика на одну особу перевищує граничний рівень, що дає право на податкову соціальну пільгу (4 660 грн), можна звернутися за житловою субсидією.
Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області
Поділитися
Теми
Схожі новини
07.10.2026
Визнання особи безвісно відсутньою: як встановити опіку над її майном через суд
Олег з сестрою Аліною та батьками проживали в Житомирі. Понад 20 років тому сестра вийшла заміж та переїхала до Криму. З 2014 року зв’язок із Аліною перервався. На дзвінки вона не відповідала. Спроби звʼязатися через рідних та знайомих також б ...
07.10.2026
Інформує Пенсійний фонд України
Пенсіонерам віком від 70, 75 чи 80 років Урядом передбачено встановлення до пенсії щомісячної компенсаційної виплати. Розміри виплати - Пенсіонерам віком від 70-75 років – до 300 грн; - пенсіонерам віком від 75-80 років – до 456 грн; ...
07.10.2026
Перереєстрація авто через Дію: що означає «Відхилено»?
Продати легковий автомобіль, мотоцикл чи мопед можна онлайн у застосунку Дія. Під час формування заяви система автоматично перевіряє дані про транспортний засіб, продавця та покупця. Заявку можуть відхилити, якщо: - авто перебуває в розшуку; ...
07.10.2026
Не проходить верифікацію РНОКПП в «Дії». Як вирішити проблему?
Що таке верифікація РНОКПП? Верифікація реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП) — підтвердження реєстраційних даних фізичної особи при запиті застосунком «ДІЯ» до Державного реєстру Державної податкової служб ...
07.10.2026
Захисники-підприємці мають право на податкові пільги: як ними скористатися
Фізичні особи – підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність і стали на захист України, можуть скористатися звільненням від сплати низки податків та єдиного внеску за себе на період військової служби. Пільга поширюється на с ...
Інші новини
Всі новини
ЦНАП
07.10.2026 | 17:30
Визнання особи безвісно відсутньою: як встановити опіку над її майном через суд
Олег з сестрою Аліною та батьками проживали в Житомирі. Понад 20 років тому сестра вийшла заміж та переїхала до Криму. З 2014 року зв’язок із Аліною перервався. На дзвінки вона не відповідала. Спроби звʼязатися через рідних та знайомих також б ...
ЦНАП
07.10.2026 | 16:35
Інформує Пенсійний фонд України
Пенсіонерам віком від 70, 75 чи 80 років Урядом передбачено встановлення до пенсії щомісячної компенсаційної виплати. Розміри виплати - Пенсіонерам віком від 70-75 років – до 300 грн; - пенсіонерам віком від 75-80 років – до 456 грн; ...
ЦНАП
07.10.2026 | 15:40
Перереєстрація авто через Дію: що означає «Відхилено»?
Продати легковий автомобіль, мотоцикл чи мопед можна онлайн у застосунку Дія. Під час формування заяви система автоматично перевіряє дані про транспортний засіб, продавця та покупця. Заявку можуть відхилити, якщо: - авто перебуває в розшуку; ...