28.01.2025 14:38
Задоволення цифровими держпослугами зросло до 84% — КМІС дослідив минулий рік

За минулий рік ви оцінили послуги в Дії на 5% вище, ніж раніше, і тепер це 84% народної любові. І це не всі гарні новини! Ділимося цікавими деталями з нового всеукраїнського дослідження Київського міжнародного інституту соціології (КМІС)
Дія — найпопулярніший сервіс державних послуг. Після Дії — реєстрація транспорту та витяги з державних реєстрів
Кожна друга людина вибирає не стояти в черзі до установи, а отримати державний сервіс онлайн.
Онлайн-сервісами держави ви користувалися менше, ніж у 2023 році. Мабуть, частіше користувалися послугами один раз, і таких послуг побільшало, бо за рік іще багато чого автоматизували.
Більше деталей — у дослідженні https://www.undp.org/.../analitychnyy-zvit-dumky-i...
Класні результати, але Дія завжди має привід зробити ще більше та ще краще. Дякуємо за любов і продовжуємо цифровізувати з любов’ю
Дослідження провели на замовлення Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні за підтримки Швеції в межах «Проєкту підтримки Дія» та в партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України.
#Дія