23.10.2024 16:28
Випадково надали дані своєї платіжної картки чи інтернет-банкінгу на підозрілому сайті?
Дійте негайно, дотримуючись таких кроків.
Зателефонуйте до банку. Використовуйте номер, зазначений на звороті вашої картки. Це – найшвидший спосіб зв’язатися з банком і отримати необхідну допомогу.
Попросіть банк негайно заблокувати кошти на вашому рахунку, щоб запобігти несанкціонованим трансакціям.
Якщо вже відбулося несанкціоноване списання коштів, вимагайте блокування всіх подальших трансакцій. Також надайте звернення до банку-отримувача коштів щодо їх блокування та повернення.
Якщо ви вважаєте, що шахраям відомі ваші логін і пароль від акаунту в соціальних мережах чи іншого сервісу:
перевірте всі активні сеанси на тому сервісі, де ви підозрюєте шахрайство. Це можна зробити в налаштуваннях безпеки вашого акаунту. Закрийте всі сеанси, які вам незнайомі або які розміщені в підозрілих місцях. Це допоможе запобігти подальшому несанкціонованому доступу до вашого акаунту.
Не зволікайте з реагуванням у подібних ситуаціях, кожна хвилина може бути важливою для запобігання фінансовим втратам.
Якщо ви постраждали від шахрайства, заповніть форму зворотного зв’язку на сайті кіберполіції за посиланням: https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або повідомте про цю ситуацію за номером телефону: 0 800 505 170.
Більше про правила безпечної поведінки в інтернеті читайте на сайті НБУ та Держспецзв’язку #КібербезпекаФінансів: https://promo.bank.gov.ua/payment-security/
Поділитись
Дізнайтеся також
Усі новини