08.08.2024 08:54
Використовуєте ШІ у рекламі та маркетингу? Дізнайтеся, як робити це безпечно
Дедалі більше креативників і малих бізнесів використовують «магію штучного інтелекту» для просування продуктів і залучення клієнтів. Проте не всі ШІ-інструменти є безпечними: наприклад, деякі системи можуть збирати персональні дані вашої аудиторії та генерувати упереджені тексти й картинки. Щоб креативники без ризиків могли працювати з технологією, розробили рекомендації щодо відповідального використання ШІ в рекламі та маркетингу разом з профільними експертами.
У документі зібрали поради, як підвищити ефективність реклами та маркетингових комунікацій за допомогою ШІ й при цьому не порушувати авторське право та права споживачів. Ділимося кількома порадами:
👉🏻контролюйте доступ систем ШІ до персональних даних своєї цільової аудиторії, на яку робите рекламу
👉🏻маркуйте контент, згенерований ШІ
👉🏻перевіряйте згенерований контент через зворотний пошук, щоб не порушити авторське право при використанні ШІ-текстів і картинок
👉🏻не делегуйте створення реклами ШІ-системам на 100%
🔗 Читайте всі рекомендації та діліться фідбеком за посиланням.
Використовуємо інновації без ризиків для себе і клієнтів ✨🤝🏻
Рекомендації розроблені Мінцифрою, Асоціацією IT Ukraine, профільним комітетом з ШІ при Мінцифрі та іншими партнерами завдяки підтримці, наданій Агентством США з міжнародного розвитку в межах Проєкту USAID «Кібербезпека критично важливої інфраструктури України» та Проєкту «Підтримка цифрової трансформації» за підтримки USAID і UK Dev.