Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Скадовська територіальна громада

25.07.2024 08:26

Працюємо над стабілізацією мобільного звʼязку під час знеструмлень

66a1e1eb6515e__452702291_880650290770955_5117901566863417645_n.jpg

Українська енергетична інфраструктура вже понад 2 роки під ворожими обстрілами. Постійні знеструмлення впливають і на погіршення якості звʼязку та інтернету, адже базові станції мобільних операторів, які забезпечують покриття, також працюють від електроенергії. Стабілізувати ситуацію з мобільним зв’язком та інтернетом — одне з головних завдань Мінцифри зараз.

Українці повинні мати доступ до базових життєвих потреб попри дії ворога. Викликати швидку, написати рідним чи отримати сповіщення про повітряну тривогу — необхідність для людей, на яку не має впливати знеструмлення.

Щоб стабілізувати ситуацію з мобільним зв’язком та інтернетом, уже зараз ухвалюємо рішення:

🖇 оновили вимоги Національного центру оперативно-технічного управління електронними комунікаційними мережами України. Тепер мобільні оператори повинні забезпечити 25 % мереж генераторами, щоб вони працювали 72+ години під час знеструмлень. Інша частина мобільної мережі має працювати 10 годин на акумуляторних батареях. Акумулятори працюють за принципом повербанка — живлять базові станції під час знеструмлень.

🖇 посилили перевірки за виконанням вимог. Оператори щоквартально звітуватимуть щодо ситуації НЦУ, а НКЕК перевірятиме виконання

🖇 розробили постанову № 322, яку вже ухвалив регулятор. Так оператори зможуть подати заявку в Обленерго, щоб установа модернізувала свої мережі, які йдуть до базових станцій. Це дасть змогу швидше заряджати акумулятори. Проте памʼятаємо, що на зарядку акумуляторів все одно потрібен час.

🖇 узгодили перелік обʼєктів, які повинні мати безперебійне живлення, ОВА передадуть його до Обленерго

🖇 працюємо над бронюванням військовозобовʼязаних співробітників ремонтних бригад

Крім цього, Парламент ухвалив закон про скасування мита та ПДВ на ввезення акумуляторів і генераторів.

Паралельно починаємо працювати над новим сервісом у Дії — українці зможуть повідомляти про проблеми зі звʼязком у застосунку навіть без доступу до інтернету. Коли звʼязок відновиться, інформація автоматично підтягнеться в Дію. Зберемо та проаналізуємо фідбек, щоб надалі працювати над стабілізацією звʼязку 💪🏻

#Мінцифра