06.05.2025 12:08
Як діяти, якщо в рішенні ЕКОПФО допущені описки чи інші помилки?

Опискою є механічна (мимовільна, випадкова) помилка (у правописі, розділових знаках). Якщо це змінює зміст, її потрібно виправити.
Виправляти можна неправильне написання:
- прізвищ, імен, по батькові,
- адрес (поштової, електронної пошти),
- статі,
- дати народження та інших дат,
- реквізитів документів, що посвідчують особу, та інших документів,
- зазначення строків.
Не вважаються опискою помилки, які не викривляють зміст, зокрема, неправильне вживання розділових знаків, відмінків чи діалектизмів.
Експертна команда може виправити допущені в рішенні описки, технічні або арифметичні помилки:
- за власною ініціативою,
- за заявою людини, стосовно якої проводиться оцінювання,
- за заявою уповноваженого представника.
Заяву можна подати в довільній формі.
Експертна команда розглядає її впродовж 7 днів після надходження.
Після отримання заяви експертна команда встановлює невідповідність інформації, яка є в рішенні та справі, з тим, що зазначено в заяві. Після чого виправляє помилки та зазначає про це у відповідному протоколі.
Рішення з виправленнями експертна команда надсилає заявнику та до:
- електронної системи для лікаря, який направив заявника на оцінювання,
- Єдиної інформаційної системи соціальної сфери шляхом електронної інформаційної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта”,
- Єдиної інформаційної системи соціальної сфери,
- територіального органу ПФУ (найближчого за місцезнаходженням до закладу охорони здоров’я, у якому проведено оцінювання),
- структурного підрозділу з питань СЗН (соцзахисту) районних, районних у Києві та Севастополі держадміністрацій (військових адміністрацій), виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) заявника,
- ТЦК та СП,
- Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів.