Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Скадовська територіальна громада

04.03.2025 16:41

Як усунути бар’єри та побудувати довіру: що ми маємо робити при зустрічі з ветераном/ветеранкою

0be678fd-ed2b-4f69-8682-ff3382b8c16e.jpg

Що ми маємо робити при зустрічі з ветераном / ветеранкою: на роботі?

Як поводитися?

1. Розуміння. 2. Повага. 3. Відкритість.

Ось три ключі до побудови взаємодії з ветеранською спільнотою.

  •  Говоріть чесно

Якщо питання вирішується довго – поясніть чому. Відвертість цінується більше, ніж формальні відписки. Фраза «Ми розглядаємо ваше звернення, ось що вже зроблено…» працює краще, ніж мовчання.

  •  Висловлюйте повагу, але без зайвого пафосу

Просте «дякую» іноді важливіше, ніж офіційні слова. Ветерани звикли до прямоти, і вони швидко відчувають, коли вдячність щира, а коли – лише формальність.

  • Індивідуальний підхід

Фіксуйте всі важливі нюанси: особливі потреби ветерана, ситуацію його родини. Якщо стандартне рішення не підходить, шукайте альтернативні варіанти.

  •  Уникайте конфліктів

Замкнутість, емоційна нестабільність, дратівливість – це не прояв неповаги, а наслідки бойового досвіду. Варто спілкуватися з розумінням, не відповідати на емоції емоціями. Спокійна, доброзичлива комунікація без тиску чи зверхності допоможе уникнути зайвої напруги.

  •  Давайте чіткі інструкції

Багатьом ветеранам складно орієнтуватися в законодавчих процедурах. Якщо можна – давайте покрокові пояснення: що, де, коли потрібно зробити. Ідеально – письмово.

Від того, як ми будемо взаємодіяти сьогодні, залежить, яким буде суспільство завтра.

Довіра – це не слова, а вчинки.

Детальніше дізнавайтеся у «Довіднику безбар’єрності» https://bf.in.ua/

#Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції