Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Скадовська територіальна громада

21.06.2024 16:10

Реєстрація місця проживання: що треба знати?

66751b5c335f8__реєстрація-місця.jpg

Шановні мешканці Скадовської територіальної громади!

Нагадуємо Вам, що відділом надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради відновлено роботу реєстру територіальної громади. Громадяни, які зареєстровані на території Скадовської територіальної громади, можуть отримати наступні публічні (електронні публічні) послуги щодо:

- актуалізації відомостей про місце реєстрації (необхідно для коректного відображення відомостей в Єдиному державному демографічному реєстрі, порталі «ДІЯ»);

- видачі витягу з реєстру територіальної громади про зареєстроване/задеклароване місце проживання;

- реєстрація місця проживання (перебування).

Для реєстрації місця проживання заявник повинен особисто або через уповноважену особу подати до відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради наступні документи:

  • письмова заява про реєстрацію місця проживання (заповнюється адміністратором при зверненні);
  • паспорт громадянина України або свідоцтво про народження (для дітей віком до 14 років);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
  • квитанція про сплату адміністративного збору за реєстрацію місця проживання;
  • військовий квиток чи приписне (військовозобов'язаним до 60 років);
  • документи, що підтверджують право власності на житло. 

У разі, якщо реєстрація місця проживання здійснюється до житла, де власником є третя особа: власник (співвласники) житла надають письмову згоду в присутності адміністратора ЦНАП або подається нотаріально посвідчена згода власника (співвласників) житла.

У разі подання заяви законним представником (представником) особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу законного представника (представника);

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законним представником малолітньої дитини.

Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання. 

Додатково повідомляємо, що з 1 січня 2024 року сума адміністративного збору за реєстрацію місця проживання становить 45,42 грн, у тому числі з одночасним зняттям. Якщо терміни було порушено, тоді 75,70 грн (реєстрація новонародженої дитини здійснюється протягом 3 місяців з дня народження, у всіх інших випадках протягом 30 календарних днів після прибуття до нового місця проживання (перебування).

Хочемо зазначити, що з початку поточного року одна особа, з-поміж мешканців нашої громади, вже скористалася послугою реєстрації місця проживання.

Водночас, радимо всім мешканцям територіальної громади перевірити відомості щодо себе та своїх малолітніх дітей в реєстрі, задля уникнення ситуації, коли неможливо отримати Витяг з реєстру особисто через портал «Дія».

Для отримання вищезгаданих послуг необхідно заповнити Google Форму за посиланням: http://surl.li/phgut.

Отримати консультацію з питань надання адміністративних послуг можна за номером телефону +380505526048 (Viber, WhatsApp, Telegram, Signal) з понеділка по п’ятницю з 09.00 до 16.00 години.

 

 

З повагою

Відділ надання адміністративних послуг

виконавчого комітету міської ради